Logoprint va ofera servicii complete de productie si aplicare autocolant, indiferent de dimensiunea dorita, pe diverse suporturi de aplicare.
Avantajele cand alegeti un serviciu de aplicare autocolant:
Autocolante pot fi plasate oriunde, daca sunt bine concepute/executate. Pe laptop, pe masute, pe frigidere, pe masini, etc. De multe ori, designul lor le face potrivite pentru pentru cat mai multe materiale suport, din toate domeniile.
Ele sunt un instrument de marketing puternic si cu un cost redus. Oriunde priviti puteti vedea autocolante: pe sticle de apa, laptopuri, masini, pereti, geamuri, etc.
Autocolantele practic pot „calatori” cu consumatorul, mizati pe asta! Fie ca este pe o sticla de apa care este dusa de la birou la sala de sport sau pe traseul de drumetii, etc, el are vizibilitate. Nu conteaza daca este pe bara de protectie a unei masini care circula prin oras / in tara, autocolantul va aduce mereu in ochii celui care ii este in apropiere.
Un alt motiv pentru care autocolantele personalizate reprezinta o forma puternica de publicitate este valoarea perceputa a acestora. Un autocolant de inalta calitate are mai multa putere si atractie decat ceva de genul unui flyer sau a unei brosuri ieftine.
Dupa alegerea unui serviciu de aplicare autocolant, cu siguranta o sa aveti un feedback de tip pozitiv. Designul acestuia cel mai adesea rezoneaza cu dorintele unui viitor potential client. El este executat pentru un public tinta, menit sa analizeze brandul.
Nu uitati niciodata ca un autocolant de inalta calitate va poate prezenta marca consumatorului si va poate consolida calitatea si atractivitatea.
Alegand promovarea prin autocolante, creati o cultura de marca prin mesaje puternice. Ganditi-va la un exemplu precum autocolantele politice si autocolantul universal „Am votat”. Autocolante ca acestea reprezinta o modalitate prin care oamenii isi impartasesc public valorile. Altii pur si simplu prefera sa isi impartaseasca identitatile lor sociale si sistemele lor de credinta.
Un autocolant poate reprezenta un brand! Sigur, poate reprezenta si un mod de viata. Cand vezi pe cineva in public cu acelasi autocolant ca tine, te raportezi automat la acea persoana – simti ca stii putin despre ei.
In ceea ce priveste vanzarile online, tot numai lucruri pozitive sunt de spus. Marcile descopera ca introducerea catorva autocolante in pachet cu un produs este un „lipici” excelent pentru consumator si o promovare a marcii in acelasi timp.
In acest fel, autocolante ajuta companiile sa se conecteze la piata lor fara anunturi sau afisaje publicitare scumpe.
Acesta este, de asemenea, o modalitate excelenta de a va maximiza rentabilitatea pe autocolante cu logo-ul marcii. Folosind autocolante pentru a sigila pachetele si a le include in cutie cu alte achizitii de produse, veti crea o experienta unboxing.