Aceste bannere publicitare sunt utilizate pentru o gamă largă de aplicații de exterior. Ele sunt potrivite pentru panouri de mari dimensiuni (unipoluri), dar și pentru interior pentru imprimări de înaltă rezoluție și calitate.
Despre aceste bannere publicitare de mari dimensiuni trebuie sa stiti ca ele pot fi de exemplu cu capse, tiv si buzunare de vant. Este stiut faptul ca sunt un instrument puternic de marketin. Ele ofera informatiile necesare si ajuta la obtinerea unui raspuns.
Tipuri de bannere publicitare:
Acest tip de bannere publicitare pot fi interioare si exterioare si, prin urmare, este posibil sa le folositi in beneficiul dumneavoastra oriunde. Bannerele de exterior trebuie sa reziste la toate tipurile de vreme, inclusiv la ploaie si vant. Exista mai putine cerinte pentru cele de interior pe piata publicitara.
Daca doriti sa comandati un bannere publicitare, este important sa luati in considerare modul in care ati dori sa fie terminat dupa imprimare. Exista mai multe optiuni diferite de finisare disponibile. Pentru a decide de ce aveti nevoie trebuie sa intelegeti scopul fiecaruia. Puteti folosi aceste informatii de mai jos pentru a va ajuta sa luati o decizie mai informata.
Finisari posibile pentru bannere publicitare:
Capse – sunt ochiuri metalice rezistente la rugina. Ele se aplica in jurul marginilor bannerului dupa imprimare pentru a intari bannerul si a permite legarea acestuia. Daca veti atarna stindardul pe partea laterala a unei cladiri, pe garduri sau intre stalpi, adaugarea de capse va facilita procesul.
Folositi franghii puternice, sfori sau chiar legaturi de cablu pentru a va asigura ca bannerul va fi sigur dupa agatare. Capsele sunt perforate intr-un banner la anumite distante. Acest lucru distribuie greutatea bannerului si ajuta la impiedicarea lasarii bannerului. Capsele sunt utilizate in mod obisnuit ca finisaj pentru bannere utilizate pe garduri temporare.
Fante de vant – bannerele care sunt montate in aer liber, in zone cu foarte mult vant beneficiaza de adaugarea de fante de vant. Acestea sunt practic ca niste clape in forma de potcoava taiate in zone goale. Ele permit trecerea vantului, reducand tensiunea si posibila deteriorare a bannerului.
Este foarte importanta locatia unde se folosesc. Astfel, materialul mai greu este folosit pentru locuri cu vant si atunci cand bannerul este atasat de perete, poate fi folosit cel mai usor.
„Gauri” de vant in bannere mari sunt necesare atunci cand bannerul este expus la vant pe ambele parti. Un banner este ca o nava mare in vant. El poate genera o presiune si tensiune uriasa pe corpurile si accesoriile pentru banner.
Cel mai bine este sa fie taiate in formele „V” sau „U” in banner, astfel incat atunci cand nu exista vant, „clapa” este lasata in jos pentru a expune imaginea de pe banner. Taierea „V” sau „U” este preferata unei gauri mici decupate, deoarece acestea stau plate cand vantul nu este puternic.
Tivuri – marginile tivite sunt de obicei utilizate pentru a intari partile laterale ale bannerelor. Ele ajuta la mentinerea formei bannerului si la prevenirea intinderii.
Imprimarile personalizate pe bannere pot fi utilizate in diferite scopuri, de la promovarea afacerii pana la sarbatoarea zilei de nastere.
Exista, de asemenea, mai multe tipuri de bannere de mari dimensiuni cu capse, tiv si buzunare de vant si fiecare are avantajele si dezavantajele sale.
Daca alegeti sa optati pentru bannere de mari dimensiuni trebuie sa stiti ca ele pot fi tiparite pe diferite tipuri de materiale. Ele pot fi de diferite dimensiuni si stiluri.